wtorek, 10 czerwca 2008

Jezus nienawidzi

Dzisiaj
Jezus nienawidzi

Retrospekcja 01
nie ma miłości i nigdy nie było
w jednym z tych miejsc
gdzie blichtr zbliża się do ulicy
poprzez nasze ciała
zapytałaś się czy wierze Świetlickiemu
uwierzyłem że nie

Dzisiaj
do autobusu wsiadł kolega z podstawówki
ten który potruł rybki w sali od biologii
a później zrobił bachora koleżance mojej siostry
Jezus nienawidzi
wszyscy pójdziemy do piekła

Retrospekcja 02
Zanurzyłem głowę w wódce
na osiem to zrobiłem
promotor mi powiedział:
Panie Michale porusza się pan po cienkiej linii
nie uwierzyłem

Dzisiaj
Jezus nas nienawidzi
ja oglądam wypadek na 16
jak dobry film animowany
tylko policja zdradza
mistyfikacje i jakieś przegięcie
Jezus nienawidzi nas
samochody nie pójdą do piekła

1 komentarz:

marta chyła pisze...

marta chyła uwielbia